Hörde jag semester....

 
 
Senast vi var på Mallis var 2015 och då hela familjen!
 
Nu åker jag själv, Filippa ska till Prag om nån vecka och A sticker till Spanska fastlandet i mitten av oktober. Så det är bara Nikki som inte reser långväga i år!
 
 
 
 
 
 
JA jag hörde rätt!
 
Igår kväll när jag klev ut från jobbet så gick jag på semester igen... Det var ju faktiskt nån månad sedan senast då jag ju hade juni-semester iår. Så det känns verkligen SÅ skönt att få resa bort nu i en vecka och bara softa!
 
 
Vi kommer att bo på ett hotell med all inclusive plus flera olika träningsklasser varje dag. 
Är någon hungrig så bara ät, när man blir törstig - jamen gå och hämta ett glas vin då! Jag kommer antagligen att hänga mycket i träningslokalen och de övriga får såklart göra vad dom känner för
Helt perfekt och en riktig drömresa om du frågar mej! Att det blev ett hotell med träning var en ren slump och inget vi planerat för.
 
Min lycka då jag insåg detta ;)
 
 
Vi flyger sent i morgon kväll (nackdelen att flyga från mindre flygplatser...) och söndagen blir nog en ren återhämtningsdag!
 
 
 
Jag tror faktiskt att jag ska ta med datorn så jag kan uppdatera er med jämna mellanrum!
 
 
Då säger vi så och ses om nån dag igen!
 
//PIllan


WOOOOOW såååå skönt med septembersemester :D <3

Svar: Yes🤗
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se