Skinande rena!

 
 
 
 
Men lyxigaste känslan idag...att få komma hem efter jobbet och alla fönster är skinande rena!
 
Ja att anlita fönster-puts två gånger per år är för mej en ren lyx och något jag gärna lägger pengar på. Finns inget tråkigare i städ-väg än just fönster... Får aldrig till dem så här blanka, inte ett enda litet sträck går att finna nu!?
 
Makalöst bra och bor ni i mitt närområde så är det Ånge städ-service ni ska ringa! Jag har anlitat dem för ändamålet i flera år men förundras varje gång hur sjutton dom gör? MAGI
 
 
 
Något annat som nästan är som magi är att jag har fått tid för röntgen!!!!
 
Nu på lördag, så det blir lite "fel" dag och stess men det får gå helt enkelt...
Först åka 10 mil åt ena hållet för röntgen, sedan köra hem igen, hämta resväskan och köra 10 mil åt andra hållet ... För på lördag sticker vi ju, Vinklubben drar till Mallis ;)
 
Skönt i alla fall att få detta med ryggen utrett nu efter månader av väntan. Får väl se hur lång tid det tar att få svar och vad det visar.
 
Men nu är det på G 
 
 
 
 
 
 
Dessa ljuslyktor är så himla fina!
Filippas men jag skulle gärna ha likadana.
 
Nu när hösten gjort snabb entré känner jag att jag vill börja boa lite mer här hemma. Lite nya ljus, kuddar, filtar...ja ni vet plock och piff liksom!
Men det får jag ta tag i när jag kommer hem från semestern, nu är iaf fönstren rena
 
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se