Vinklubb med ett bildbevis

 
 
 
Ha ha ja hörrni igår var det minsann Vinklubb men kameran innehöll knappt en bild.... denna och nån till på maten men inget mer?!
 
Inte likt mej med kameran men vi har för mycket att prata om så jag glömmer helt bort att fota...
 
 
 
Nåväl trevligt hade vi och planerade bla transport till flygplatsen om två veckor...om två veckor åker vi ju till Mallis!!
Så snabbt tiden har gått och när vi bokade där i vintras kändes det som en evighet bort! Vi är så peppade och längtar så efter att bara slappa i en hel vecka och då har vi verkligen tid att surra ikapp om ALLT!
 
 
Ulrika bjöd i alla fall på gott grillat både älg och fläsk...så nu har jag fått min dos kött för veckan. Är ju ingen stor-ätare av rött kött men jag tycker det är väldigt gott med grillat!
 
Helt plötsligt kom vi på att vi skulle ut på lokal också....när hände det senast?? Men jag stannade i typ 25 minuter sedan fick A komma och hämta ;) Trivs bättre hemma i sängen jag!
 
I eftermiddag sätter jag mej på tåget och reser till Ängelholm men jag förbereder ETT inlägg så ni har nåt att kolla på i veckan, annars är det Instagram som gäller!
 
 
Vi ses
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se