Ett gulligt litet skåp

 
 
 
 
Har under flera år letat ett mindre skåp att ha på denna platsen i vårat kök.
Nu när vi var på IKEA så fann jag det! Helt perfekt storlek och förvaring kan man aldrig få för mycket av.
Här stuvar jag undan bla Nikkis popcorn-maskin som tar en faslig plats, är hög och stor.
 
 
 
 
Men jisses vad det blåser, det ger sig liksom aldrig? kalla hårda vindar sliter och drar i träden och att ta en prommenad just nu är förenligt med grus både i ögon och mun!
 Men jag pälsar på mej och ger mej ut varje dag, det är helt enkelt min nya rutin. Frisk luft är ett måste just nu. Dessutom har jag åkt på nackspärr.... denna rygg/nacke är verkligen ett kapitel för sig..... Men att prommenera går ju bra.
 
 
 
Jag har jobbar-helg så Nikki och A har åkt till stugan.
Filippa flyttar hem på söndag och behövde hjälp att få hem alla grejjor. Inga möbler denna gång men massor med kläder och andra prylar.
 
 
 
 
 
Skåpet har hittat sin givna plats i köket och jag är så nöjd!
 
 
 
 
 
 
Både ljusstakarna och krukan har jag köpt hos Annika på blomsteraffären. Fina och passar stilen i mitt lite lantliga kök.
 
 
 
 
 
Hoppas ni får en riktigt lugn och skön helg
 
 
//PIllan


Åh, är faktiskt på jakt efter ett mindre skåp så nu måste jag helt klart spana in detta på Ikea! :D

Svar: Ja kika in det😃
Pernilla/Pillan

Härligt vårfint i ditt kök! Det lilla skåpet var perfekt!

Svar: Ja visst blev det😃
Pernilla/Pillan

Så fin det blev :)

Svar: Ja eller hur😃👍🏼
Pernilla/Pillan

Hej! Har just hittat hit:-) Trevlig blogg! Fint skåp. Jag skulle behöva nåt liknande. Kanske måste åka på ikea inom en snar framtid.

Svar: Välkommen 😃 Ja ta en sväng och kika, alltid brukar man hitta nåt på Ikea 👍🏼
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se