Namnsdagsbarn

 
 
 
 
Nikki OLIVIA
 
Ja i går var det hennes namnsdag och det "firade" vi med en tur till IKEA.... ;)
Har inte varit där på så länge och vi behövde lite inspiration inför framtida flytt av rum här hemma. Filippa kommer ju hem igen och Nikki vill gärna ta över hennes rum men då krävs en hel del fix... Förvaring och helst skulle jag vilja att vi förvandlar en hel vägg i vårt sovrum till garderober. Detta är ett större projekt men vi har börjat att fundera i alla fall.
Nikki fick också köpa lite små-plock som presenter.
 
 
Idag är jag ledig och ska strax åka till gymmet. Måste leta energi för jag sover så otroligt dåligt om nätterna! Får ihop kanske tre fyra timmar totalt och vaknar stup i kvarten. Känner mej då allmänt "håglös" och lättirriterad..... Vet inte hur jag ska kunna vända detta, för just sova har annars varit min paradgren!?
 
 
Idag skiner solen så lite bättre i sinnet att få dricka kaffet i morgonljus !
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se