Nu tar vi långhelg!

 
 
Ja nu har vi tagit helg och en riktigt lång sådan.
Ingen skola eller jobb förrän på måndag igen, härligt.
 
Dock lämnar temperaturen utomhus en del att önska.... hade tänkt mej uteaktiviteter men kanske bara slappar inne helt enkelt! Har en ny ny spännande bok att "sätta tänderna i" som jag sett fram emot att läsa länge nu. Älskar att ha en bra bok att se fram emot.
 
Råkade dock titta på temepraturen i Alicante och dom skulle minsann få 29 friska soliga grader på fredag på vår tänkta ankomstdag... buhuuu, lätt att bli lite deppig av det alltså!
 
 
 
Jag och Nikki har i alla fall nyss kommit in från kvällsrundan runt byn, hon cyklar och jag promenerar.
Väldigt mysigt och något vi gör flera gånger i veckan. Nu sitter hon med paddan och spelar Roblox och ser ni vad hon mumsar på?!  IGLOO, yes min absoluta favorit isglass är tillbaka i sortimentet igen.
Det finns ingen cola-glass som kan mäta sig med denna enligt mej!
 
 
 
 
 
Sessan har också tagit helg ;)
Eller hon har väl fredag hela veckan 24/7 den katten!
 
 
 
 
Ikväll tittar vi på små-kockarna, det är Nikkis favoritprogram!
 
 
//PIllan


Igloo är oxå min favvoglass både då och nu. Mmm 🤩
Älskar katter och har haft några. Sista katten såg ut som Sessan.

Svar: Ja !!
Va roligt att du hade en liknande katt, hon är mitt ” mellanbarn ” 😃
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se