Snabbt hej

 
 
 
 
God morgon torsdag
 
Ja så här såg min snabba frukost ut, en kopp kaffe, en fluffig jordgubbs-smoothie och två rågmackor med ost.... inget fancy pancy alls men gött!
Och desssutom en snabb halvsuddig mobilbild...sorry!
 
 
 
Nu har jag skjutsat Nikki till skolan, Filippa har åkt en sväng till sin frissa i Sundsvall och jag själv ska ta en promenad. Solen skiner och ropar på mej! Börjar jobba i eftermiddag och måste passa på, energi och endorfiner.
 
Jag och Filippa hade också en härlig kväll i går då vi gymmade strax över timman och sedan tog en rask pw med många långa uppförsbacka, så skönt.
Den här tiden just nu utomhus...alltså magisk. Fåglar som sjunger överallt, nysopade trottoarer och lite nästan ljumma vindar. Top Notch! Tyvärr verkar det vara övergående men Hey passar på att njuta nu !!
 
 
Ha det så bra
 
//PIllan
 
 






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se