Solig dag och kaffet på allas läppar

 
 
 
Jamen jag kunde ju inte ha prickat in en härligare ledig tisdag!
 
 
 
Helt ljuvligt väder och massor har jag fått gjort
 
 
Startade som jag brukar med en lång prommenad, ganska kyligt sådär tidigt på morgonen. Men direkt därefter handlade jag till mina föräldrar. Numera ett stående inslag ett par ggr per vecka!
 
 
Altanen var nästa projekt, Fram med skurborste och vattenslang!
Sedan hjälptes Filippa och jag åt att bära fram möblerna, så skönt att detta är fixat!
 
Nu kände vi oss manade att inviga däckstolarna för säsongen och slängde oss ner för att lapa lite sol OCH det där kaffet som alla verkar dricka just nu.... Tik Tok-kaffe!
 
Ta 2 msk pulverkaffe
1-2 msk farinsocker (jag tog kokossocker)
2 msk hett vatten
 
Vispa nu detta med elvisp i ca 3 minuter så bildas ett tjockt fluff!
 
Lägg massor med isbitar i ett glas, på med fluffet och toppa upp allt med valfri kall mjölj
Vi hade IKaffe från Oatly
 
Jättegott!
 
 
 
 
Nikki blev mäkta imponerad när JAG visste vad TikTok-kaffe var ;)
 
Sån modern mamma.... hi hi
 
 
 
 
 
 
 
Efter middagen susade jag till frissan för uppfräschning och Filippa körde Nikki på fotbolls-träningen. Jag anslöt sedan och istället för att bara sitta och titta på så gick jag och F varv på varv runt planen. Förena nytta med nytta!!! alltid välja rörelse 
 
Kvällen har avslutats med födelsedagsfika för Filippas pappa som fyller år idag
Marängswiss med extra allat!
 
 
 
Nu ska jag slänga mej i sängen och sova (hoppas jag) för i morgon ringer jobb-alarmet igen
 
 
//PIllan


Hej!
Hoppas allt är fint med dig trots omständigheterna som råder just nu.
Jag skulle väldigt gärna vilja komma i kontakt med dig gällande ett samarbete :)
Om det låter intressant så får du gärna maila tillbaka på [email protected], så berättar jag mer.

Önskar dig en strålande dag! / Ida, BGA

fan vad gött med TIK TOK KAFFE

ha en bra dag

Detta ska jag defintivt ge mig på! Verkar jättegott!

Svar: Ja prova👍🏼😊
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se