Tips på goda bubblor

 
 
I går kväll skålade vi in helgen och att Filippa fått ett jobb!!
 
 
 
 
 
Ett citat som brukar florera hos oss är -Klipp dej och skaffa dej ett jobb!
 
Japp så det var precis vad Fillan gjorde, först var hon ju till frissan i veckan och igår fick hon samtalet, du fick jobbet ;)
 
Inte lätt att få ett heltidsjobb i dessa tider så hon känner sig väldigt glad och lättad. Att hon dessutom blir kollega med sin mami... kanske också är kul?!
Jo för det är på Trafikverket hon börjar jobba. Hon var ju sommarvikarie där i fjol och när dom sökte en heltidstjänst så skyndade hon sig att söka. De var väldigt nöjda med henne så hon drog helt enkelt högsta vinsten!
 
 
Nu till bubblet
 
Amore Bianca är en Prosecco som Emilio Ingrossog tillängnat Bianca.
Det är en beställningsvara ( iaf på mitt systembolag)
 
Jättegott, lite sötare "prat-bubbel"
Inget du ska äta nåt salt eller starkt till för det förtar den goda sötman.
Tror däremot att det skulle vara gott med jordgubbar eller melon.
Ett riktigt sommarbubbel enligt mej!
 
 
 
 
 
 
Skål och Grattis min fina Filippa!
 
 
 
Idag har vi massor på listan att göra, så bara att sätta igång
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se