Vårsnyggt

 
 
 
 
Hux flux var det måndag och sista veckan i april??!
Jag fattar verkligen inte hur snabbt en månad går nu för tiden.....
Ändå har vi den här tråkiga corona-situationen men tiden tickar ju på som inget hänt
 
 
På fredag skulle vi ju suttit på ett plan ner till Spanien för härlig sol, bad och golf men istället blir det att stanna hemma och förhoppningsvis få lite mer nytta gjord. Tänker att ledig tid nu ska ägnas åt saker som jag annars bara skjuter på...
Jag "lämande tillbaka" min semester nästa vecka och kommer att jobba som vanligt men den här veckan blir kort och jag jobbar bara må-ons.
Hoppas det blir lite varmare bara...för huuu vad kallt det blivit igen!
 
 
 
Jag och Filippa startade i alla fall denna veckan med back-intervaller!
Jisses det var inte igår. Hej blodsmak och bultande tinningar liksom
Men så himla skönt när det var gjort ...eller skönt och skönt, mitt "sur-ben" tyckte inte om behandlingen och är nu som en ostämd gitarr-sträng!
 
 
 
 
 
 
 
 
Bjuder på lite vårsnyggt för kroppen idag i !
 
 
Blusen  (märke B-Young) hittade jag i lokala butiken Jiges för er som bor i närheten. Viktigt viktigt att stötta alla lokala handlare just nu!
 
Byxorna är från HM
Och jag gillar dom jättemycket. Kortare i benen, höga i midjan och lite pösiga, känner mej SÅ trendig :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag älskar ju prickar, det vet ni kanske vid det här laget....
Prickar, volanger och puffärmar, nåt jag aldrig verkar växa ifrån....
 
 
 
 Ha ha när man har en photo-crasher!
 
Nikki passar på att hoppa in i bild, tokstollan!
 
 
 
 
 
 
Ha nu en riktigt fin start på veckan
 
//PIllan


så himla snygga färger! Och så skönt att våren är runt hörnet! :)

Svar: Ja visst är det😊👍🏼
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se