Gymmet ikväll

(null)



Har haft en riktig  skrutt-natt... sov som en kratta?! Om jag ens sov något alls
Upp kl 04.25 vilket inte gjorde saken bättre, började jobba 05.20



Kanske borde ha lagt mej tidigt ikväll men icke jag har dejt med Filippa i gymmet!

Har inte hunnit berättat att vi har börjat på ett nytt gym. Inte helt frivilligt för "mitt" gym där jag alltid ( känns det som) har jobbat som instruktör har stängt... 
Det har under årens lopp bytt ägare några gånger men nu har dom alltså stängt! Det är så tråkigt...
Ingen mer gruppträning om det inte kommer någon ny aktör vill säga.


Så jag och Filippa löste snabbt medlemskap på All In som är mer ett traditionellt gym med massor med maskiner och vikter. 
Nytt och fräscht men vi saknar ytorna vi hade förr... blir mer "bara lyfta vikter" och mycket mindre wodar som vi är vana att köra.

Men nu är det bara att finna sig i detta .. 

Ha en bra kväll

//Pillan


Hej!

Vilken bra tränings inspiration!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se