Sensommar

(null)



Så glad att vi fick den här fina sensommaren så man kunde fortsätta gå med bara ben och sandaler!



Men igår kväll drog ett rejält åsk- och regnväder in och det känns lite som det satte punkt för sommaren...

Nu faller temperaturen och dimman ligger tät på morgonen. Dock håller jag tummen att solen kan få stanna många veckor till. 

Vill gärna spela golf de förmiddagar jag är ledig och Nikki ändå går i skolan. Perfekt start på dagen med en mil i benen!
I morgon måndag ska jag ut med en vännina och sedan ta en lunch ihop, jag är dessutom ledig efter helgens jobb!




(null)



Lite äpplen har vi fått på vårt träd , såpass så det räcker till ett par äppelpajer!


Klänningen är från Jiges för er som bor i närheten . Går perfekt att slänga på ett par tights under när hösten kommer




Ha en skön söndag
/PIllan


Vad fin du är! :) är du också en kattkvinna? med katter runt dig? jag brukar möta katter som är ute och promenerar med mig ganska ofta i Vännäs kommun. Ha en bra dag! :)

Svar: Jag tror inte direkt att katter dras till mej... förutom Sessan då :)
Ha det så bra!
Pernilla/Pillan

Gäller att ta vara p sensommaren, innan vi vet ordet av är det mörkt och kallt!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se