Sista dagen på sommarlovet

(null)


Nikkis sista dag på sommarlovet var även jag ledig och när augusti visar sig från sin bästa sida valde vi såklart stranden!

Krama ur det sista njutet 


Till och med jag var i och tog sommarens sista dopp. Länge sedan jag badade så mycket som jag gjort i sommar, juni var makalös. 
Juli däremot sjönk badtemperaturen lite för mycket för min smak. Tacksam att det återhämtade sig så bra!

Flera av Nikkis kompisar valde precis som vi att spendera dagen på stranden och dom låg i vattnet flera timmar


(null)


Skulle gärna ha sommar ett par månader till, älskar detta!


(null)

Sista pastasalladen denna sommar...

Idag var det tidig uppstigning och skolstart men vädret håller i sig!!


/PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se