Dan före dopparedan

 
 
Äntligen ör den 23 december här, mysigaste dagen på året!
Jo jag tycker faktiskt den är snäppet mysigare än själva julafton. Då är det mer uppstyrt och tillrättalagt.... ikväll kan man bara gå all in på myset och gottet!
 
Jag har nyss tagit en promenad, duschat och hoppat i myskläder och raggsockor, inget glam ikväll förutom toast skagen och bubbel ;)
Laddad som sjutton för bingolotto och fingers crossed att jag håller mej vaken fram till 21 iaf.....
 
 
 
I morgon tar vi först grötfrukost framför kakelugnens sköna eld, ser sista delen av spännande julkalender.
Nikki får sin skattkarta i julstrumpan och ger sig ut på jakt! Sedan en lång promenad tillsammans,  det sista i mat-väg ska  förberedas och lite fix av sig själv innan vi beger oss till mina föräldrar.
 
Vi har bestämt att så länge vi alla känner oss friska så ska vi äta middag tillsammans. Dom har självklart fått välja detta själva!
 
 
 
 
 
Har ni sett en sådan underbar bukett jag var och hämtade hos Annika på blomsteraffärern!! Ljuvlig med orkidéer och rosor!
 
 
 
 
Nu ska jag lägga mig raklång en halvtimma innan jag fixar med bingo-myset!
 
 
Ha en underbar jul
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se