Det börjar fyllas på

 
 
 
 
 
Ja nu har det helt plötsligt börjat fyllas på med klappar under granen! Det dyker upp några varje dag till Nikkis stora förtjusning ;)
 
Kanske det är Nisses som bor precis där bredvid som ordnat med detta....eller så kan det vara den här mamman?!
Hur som, klappar finns i år med!
 
 
 
Jag fortsätter med att vara hemma idag och nyss gick jag en promenad och jag säger bara hallelulja, solen är tillbaka!
Vilket moment och att få vara ute och njuta en stund, balsam för själen. För vilka grå och trista dagar vi har bjudits på senaste tiden, usch..
.D-vitamin behovet är giganstiskt stort just nu. Ni tar väl extra tillskott under denna mörka tid?
Vi äter alltid d-vitamin från september fram till maj.
Nikki har sina egna och jag och A delar burkar.
 
 
 
 
 
 
 
Här bor den flitiga lilla Nissen, i Tomtebo.
Han har skidor, kälke och en liten bil till sitt förfogande.
Nikki är ju egentligen alldeles för stor för att tro på detta men det är mysigt, det tycker vi båda!
 
 
 
 
 
Nu ska jag stöka vidare här hemma så ses vi snart igen
 
//PIllan
 
 






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se