Julens färger hos mej

 

Hej på er

Varför går december så himla fort?! Hur ska man hinna maxa myset som man längtat så länge efter?
Inte lätt heller att få rätt stämning mitt i en pågående pandemi med presskonferens och upprabblande dödssiffror och iva-platser som inte räcker till....


Men den absolut lugna lunken har jag definitivt anammat! 
Kan vara mörkret som aldrig vill släppa som hjälper till... vid 17- tiden är jag färdig för sängen och får verkligen stålsätta mej för att ta mej ut en stund i friska luften!


Vi är bara hemma, tänder ljus och umgås med varandra.
 A sitter hemma och jobbar och Har så gjort i flera veckor. 

Inget glöggmys med vänner som sig i vanliga fall bör så därför kompenserar jag med lite för mycket godsaker   på kvällarna.... det kallas nog tröstäta... något jag aldrig tidigare förknippat med mej själv! 
Inget är sig likt i år... eller jo! Färgerna hos mej!
Mina julfärger är detsamma!

Grönt, vitt och vinröd 

Det ger mej den rätta känslan och myset jag så gärna vill uppnå just nu!
 


 
 
 

Kuddar och blommor, allt i min juliga färgskala! Den främre kudden med ståtlig hjort är ny från HM


 
 
Granen bidrar såklart till det där lilla extra! 


Hoppas ni alla är friska och har det så bra som det går just nu

//PIllan

 
 
 



December månad går alltid fort tycker jag. Snart är det jul och sen säger det svisch så är vi inne k januari 😏

Svar: Ja eller hur....!
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se