Jullov

(null)




Bilderna tagna i morse snabbt med mobilen! Men ni ser ju hur sprallig och lycklig hon är inför stundande jullov!

Några tjejer i klassen ( bla Nikki) hade dessutom fixat en liten julshow för klasskompisarna. Det var visst både dans och teater. Synd man inte fick vara en fluga på väggen....


Inatt ska hon sova hos Filippa och dom ska ha riktigt fredagsmys med gotte och Netflix! Själv jobbar jag i helgen så det är bara att bita ihop!


(null)




Såg självklart senaste presskonferensen och tycker det är bra med lite hårdare restriktioner! 
Tycker även att den där två timmars regeln gällande resor borde komma tillbaka! 
Men nu blev det mer restaurang badhus och gym plus shopping som stramades upp och det är bara att följa! Tycker så synd om all vårdpersonal som sliter....

Funderar även på att använda munskydd när jag ska gå på Ica nu framöver, det är ofta mycket folk fast jag försöker pricka in tider då det vanligtvis inte är så många.


Ta hand om er

//PIllan


Ja barnen blir verkligen glada när det är jullov. Man får ta en paus samtidigt som det är julafton och nyår!

Vilken fin tjej du har ☺️

Svar: Ja hon är fin😊
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se