Julveckan

(null)


Vänner julveckan är här!!
Wow va härligt och galet hur fort december gått. Plus att det efter idag äntligen går mot ljusare tider igen.  För huu så mörkt grått och trist det blev sista veckorna.


Nä nu ser vi framåt och hoppas att 2021 har lite mer än tråkigheter att bjuda på!

Jag är ledig i morgon och ska ta tag i maten. Varje år säger mamma att vi ska dra ned på julmaten men det går sådär;)
Jag ska i alla fall fixa med nubbesallad och lax, mina favoriter! På uppesittarkvällen äter vi alltid toast Skagen och dricker champagne! Bästa kvällen


(null)




Här var jag på skogspromenad förra veckan och det var fortfarande vitt och fint! Nu har slasket tagit över och det är flera plusgrader och gröna gräsmattor igen...
Det är trist.... men förhoppningsvis kommer det lite vitt i morgon om prognosen håller!

Ta hand om er nu

//PIllan







Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se