Som ett andra skinn

 
 
 
 
Nu ska ni få se vad jag fick av Filippa i julklapp...
 
 
 
Dessa superdupersnygga och sköna träningstights från Relode som är ett svenskt företag med riktigt bra träningskläder!
Efter att ha testat mina nya tights både i gymmet och hemma med yoga är jag helt såld och ska genast klicka hem lite mer!
 
 
Dessa tights är som ett andra skinn.
De smiter åt helt perfekt och är höga i midjan. Jag har annars alltid medium på byxor men i dessa har jag small, de är så stretchiga!
 
Finns i flera snygga färger och Filippa har flera par redan.
 
Om du vill kika på sortimentet så hittar du det här KLICK
 
 
 
 
Färgen var lite svår att återskapa i detta vintermörker men de är mer vinröda, lite djupare i färgen
 
 
 
 
 
 
Sitter som en smäck både under yogan och vid tung styrketräning!
 
Bästa känslan, hatar när något klämmer åt eller är see trough.....
 
Fem P av fem möjliga av mej! PPPPP
 
 
 
 
 
 
 
Älskar hög midja när jag tränar och slipper dra upp hela tiden under passet. Plus att man kan stoppa ner sådant som annars riskerar att hamna utanför... ;)
 
 
 
 
 
I morse var jag i gymmet igen efter en veckas frånvaro..... det är alltid lite splittrat när jag haft ett uppehåll, jag vill liksom KÖRA ALLT!
Men det går ju inte så efter en stunds funderande så blev det rygg och ben, stora muskelgrupper som gör att man blir trött och känner sig nöjd efteråt.
 
Jag satsade allt i maskin-parken så inga fria vikter denna morgon.
Gillar ibland att bara köra maskiner, då kan jag lasta på och bara mata..
 
Fria vikter och kombo-övningar är ju annars min melodi men som sagt variation ger motivation!
 
 
 
 
Ha en fin tisdag
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se