Vad fanns i kalendern

 

Tänkte att jag skulle visa er lite av allt härligt som fanns i Skin citys kalender! 


Både lite gamla favoriter och för mej nya godingar! 
Har massor att testa framöver.


Fanns bla flera olika retinol produkter. Jag använder just dessa med stor försiktighet pga min känsliga rosacea hud. Men en gång i veckan funkar och du vet väl att just retionol alltid ska appliceras på helt torr hud?!

Allt annat som toners serum och kräm med fördel appliceras på fuktig hud för bästa upptagning!


 

På julafton öppnade jag påsen med Make the make mascara med vårdande formula som stimulerar hårväxten! 

Spännande 


 

Min favorit mask när det kommer till sheet masks fanns i en lucka

By wishtrend som innehåller c-vitamin och e-vitamin som skyddar mot fria radikaler.


 

Skin citys eget märke fanns i några luckor och bla Luminous licoroce tonern som jag länge tänkt köpa! 

Även coffe grain sticket med peeling var spännande att testa!


 


Mina nya favoriter är Dermaceutic Turn over nattkräm. Den ger verkligen resultat med 15% glykolsyra
Och den riktiga dyrgripen Sensai extra intensive mask! Underbar var ordet
Jobbar på hudens ålderstecken och är fenomenalt återfuktande!

Priset för en full stor burk är dock i saftigaste laget... 2549kr men när man får en miniburk får man njuta så länge den varar!!


// PIllan







Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se