Avslutar helgen med hela familjen

 
 
 
 
Ännu en fin helg har passerat.
 
 
Vi åkte till min mormors hus i fredags och där väntade mina föräldrar och mostrar.
Vi har bara ätit och druckit gott, åkt skidor och promenerat.  Där uppe är det riktig vinter, så vackert med solen och snön. Men igår eftermiddag blåste det upp så vi höll oss inne och umgicks .
 
 
 
Idag har vi firat min mammas morbror som fyller 90 år!
En riktig krutgubbe som är still going strong och bor hemma i sitt hus där han alltid har bott. Vi uppvaktade med paket och tårta och nu ikväll har fler släktingar anslutit för en stor middag.
Men vi åkte hemåt igen under eftermiddagen och här hemma väntade Filippa
 Hon har ett par dagars ledigt och är hemma på snabbvisit. Därför får vi nu mysa hela familjen såhär på söndagskvällen.
Alla sitter inne i soffan nu och det spelas på mobiler, surras och tittas på tv!
 
 
//PIllan


Mysigt :D

Svar: Yes🙏🏼
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se