Jumpsuit till våren och garderobsgrubblerier

 
 
 
 
 
Ja visst är det Nikki som modellar även idag!
 
 
 
Superfin jumpsuit från Lindex som hon valde helt själv. Jag är själv väldigt förtjust i jumpsuits och denna i eko-viskos med knappar och korta vida ärmar var ju riktigt snygg.
 
Nikki bär den tillsammans med vita sneakers med tjockare sula.Dessa köpte hon  redan i fjol men när hon kom hem så var dom för stora..... men nu har fötterna vuxit under vintern och dom passar. Då blev det liksom som nya igen ;)
 
Du hittar jumpsuiten här KLICK
 
 
 
 
Då var det tisdag igen och som bekant fettisdag.
Jag tipsade ju om den goda semmelgröten redan igår så idag får ni hålla till godo med Nikki....
 
 
 Som vanligt på tisdagar kör jag aerobics och inget undantag denna vecka.
Brukar dock vara väldigt trött innan klassen men efteråt är jag alltid fylld med energi. Min härliga grupp har den effekten på mej...självklart också att få röra sig svettig till musiken hjälper till!
 
 
 
 
 
 
 
Fröken finemang poserar villigt framför kameran! 
Här är det bilder från hennes rum och i bakgrunden ser ni en skymt av en sänggavel som hon fick i julklapp. Den hittade vi  här KLICK
 
 
 
Annars börjar jag bli riktigt trött på att hon har så lite klädförvaring....som sagt växer den lilla damen och kläderna blir större och större....men henns förvaring är densamma som när hon var 1 år?!
 
Titta på mini-byrån bara... får ju plats med ...typ ingenting. Hon har även en mindre garderob som också ska fungera för ett litet barn, inte en tjej på snart 10 år!
 
Nä detta är verkligen ett kommande projekt
 
 
 
 
 
Nikkis rum är dock ganska litet och L-format så det är inte lätt att hitta inredning som passar.... Vi har ju dock tänkt att byta hennes rum till Filippas men vi har liksom inte kommit till skott....
 
 
 
 
 
Ha nu en trevlig tisdag
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se