Lite från helgen

 
 
 
 
Ja det var skönt att få sova hemma mellan fredag och lördag! Satte mej i bilen tidigt lördag morgon och det var en helt amazing dag, några minusgrader och en klarblå himmel!
 
 
Kom till stugan och där fanns både några pigga och några slitna damer ;)
 
Då kändes det extra bra att vara utvilad och pigg...
 
 
Det serverades hemlagad vegetarisk ärtsoppa och punch till lunch och självklart några glas iskallt bubbel. Stämningen var god och så småningom drog vi iväg på after ski.
Alltså det är galet mycket folk just denna helg!?
 
2700 närmare bestämt så ni kan ju föreställa er trycket där inne
 
Vi hoppade och skuttade som om det vore 1990 igen:) och riktigt kul hade vi
 
 
 
 
 
Framåt 18.30 fick Nicke hämta hem oss och då var det dags att börja med middagen.
 
Det blev toast skagen till förrätt och röding-file´med marinerad sparris till huvudrätt. Efterrätten var en supergod tiramisu!
 
Sedan blev vi sittande framför Mellon men jag kan säga att tjattret överröstade bidragen så jag har inte så bra koll på dessa.... förstod i alla fall att Anna Bergendahl hade ett snyggt och bra nummer?!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Eftersom vi redan bestämt att inte gå ut så blev det en rätt så tidig kväll för mej. Låg i sängen vid 23 och vaknade utvilad på söndagen. Efter lång frukost så satte jag mej i bilen och rullade hem och inkvarterade mej på jobbet...
 
 
Men en riktigt rolig snabbvisit i Vemdalen blev det allt!
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se