My Valentines!

 
 
Det är fredag och det är alla hjärtans dag ♥
 
 
Firar ni detta? Vi fokuserar väl lite extra på pussar och kramar och extra god mat.
Så framåt kvällen kommer min mamma hit och det blir smarrig middag. Har inte riktigt menyn klar men huvudrätten blir i alla fall en fläskfile´gryta med sting av sambal som jag älskar. Till detta lite goda ungsrostade grönsaker. Det är förrätt och efterrätt jag måste klura på innan jag beger mej mot mataffären!
 
 
Bilderna idag är inte dagsfärska som ni kanske ser på Nikki som var en lite plutt på fotot... Men jag har faktiskt inte så många foton på oss alla. Måste försöka styra upp detta känner jag!
 
Men självklart vill jag uttrycka min kärlek till min familj en dag som denna
 
A är verkligen min lugna klippa som alltid står stadigt och inte blåser omkull som jag alltid gör vid minsta motgång...jag liksom målar upp det värsta i stort och smått medans han alltid är rationell och logisk. 
 
Nikki är tjejen med det största hjärtat, känslomänniskan som månar om oss alla i familjen och inte vill göra någon ledsen. Hon frågar ofta hur jag mår och ser direkt om något inte står rätt till!
 
Filippa ger mej livslust och är personen som verkligen får mej att tänka efter och förhoppningsvis bli en bättre person. Hon ifrågasätter saker som jag aldrig reflekterat över, har kloka värderingar och en klok syn på mänskligheten.
 
 
 
 
 
 
Det är så lätt att bara låta livet rulla på utan att stanna upp och inse vad man har och uppskatta det. Små saker som händer och sker varje dag men som man absolut inte ska ta för givet... Svårt jag vet... men idag ska jag försöka välja bara kärlek!
 
 
Min pappa är förresten i Andorra och "bränner lagg" så han finns inte fysiskt på plats men självklart i tanken!
 
 
Happy valentines day
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se