Själv-vård

 
 
Hej vänner
 
Dagar då jag är själv hemma tex som idag då jag börjar jobba på eftermiddagen, brukar jag ta en stund för lite self treat!
 
 
 
Efter träningspasset passar jag på, lång dusch med hårtvätt a´la silverschampo som får sitta en stund. Följer upp med hårmask medans jag skrubbar kroppen
Lägger en skön ansiktsmask medans jag lyssnar på en podd, mamma lyx i dess härligaste form!
 
 
 
Jag älskar verkligen att skrota runt här hemma och ta hand om mej själv (även om jag annars mest tar hand om hemmet.....den där städningen alltså...)
 
 
 
 
 
Ark-masker är ju bara för härliga, denna fylld med hyaluoronsyra.
Massor massor med fukt rätt in i ansiktet!
 
 
 
 
Måste bara tipsa om denna håroljan från Loréal!
 
Den är så himla bra, liksom lätt i koncistensen så du kan verkligen använda rätt så mycket utan att håret blir tungt eller fett. Jag tar i lite både morgon och kväll men behöver inte tvätta håret oftare för den sakens skull
 
 
Mitt hår är annars i en dålig fas just nu..... så därför provar jag liksom allt!
Hårmasken från Nioxin kändes också bra!
 
 
 
 
Fudge clean blonde är en beprövad vän som hjälper till att eliminera de gula pigmenten som jag lätt får i mitt hår. Låt det verka några minuter så ger den finfin effekt!
 
 
 
 
 
 
Nu ska jag dra ett varv med dammsugaren här på nedervåningen innan jag beger mej mot jobbet
 
 
 
//PIllan


Åh vad härligt med lite hemmaspa! Är för tillfället besatt av ansiktsmasker och så, allt som har med avslappning att göra! Och jag får nog passa på för nästa vecka blir jag helt plötsligt mamma och kommer nog inte ha mycket tid för mig själv :O

Svar: Åh Grattis vad roligt med bebis! Ja passa på att ta hand om dej nu😊
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se