Sköna sneakers och munvärk

 
 
 
Ledig torsdag, känn på den!
 
 
Tyvärr har nattsömnen varit sisådär....
Nikki och några tjejer i klassen ska nån slags dans-show idag och Nikki vaknade flera gånger pga detta ...;) Så spänd och kom in tll oss vid halv två.
Vi bytte då sängplats men sedan kom hon in till mej igen vid 05.30. Hade planerat för en lång skön natt... ja ja jag är som sagt ledig utan direkta planer så jag såsar mest runt här hemma.
 
 
 
Sen var det munvärken
 
Jag har en sådan där envis visdomstand som bara kommit upp till hälften och typ en gång om år trilskas den rejält! Det kommer ju in bakterier i den där fickan vid tanden och då blir det inflammerat och svullet och gör ont som tusan..... Jag har då en lång spruta som jag fyller med bakteriedödande vätska som jag sprutar in flera gånger per dag....där har ni mej nu!
Usch och fy men jag skjuter borttagandet av denna tand framåt då den måste opereras bort för den sitter så olägligt till.
 
 
 
 
 
Ett par helt nya supersköna sneakers landade i alla fall hos mej i veckan. Som vanligt Nike som passar min fot perfekt! Har smala tunna fötter och då är Nike valet!
 
Dessa hittade jag hos Sportamore för en billig slant och dessa kommer förhoppningsvis att ta mej långt under vår och sommar!
 
 
 
 
 
 
 
Nu ska jag förbereda någon lunch...tror det blir äggröra och bacon tillsammans med en smoothie!
 
 
 
Ha en fin dag
 
//PIllan


Jag har opererat bort tre av mina visdomständer och dragit ut en. Så ingen visdom kvar. Jag kan VARMT rekommendera det! Min livskvalitet har ökat. De tror också att det var visdomständerna som orsakade min alopecia och jag tappar allt mitt huvudhår. DESSUTOM hade inflammationen ätit upp stora delar av käkbenet! SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ boka operation ;) <3 Säger det bara för att uppskjutandet förstörde mitt liv...

Svar: Åh tack för pepp!! Ja jag måste nog ta tag i detta asap

Ha det gott😊
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se