Tisdag med snurr

 
 
 
Så skönt att vara hemma igen...japp borta bra men hemma bäst skriver jag under på alla dagar!
Vi har dock haft en mycket trevlig weekend i huvudstaden.
 
 
Wallmans på fredag kväll vilket var långt över förväntan!! Så många år sedan jag var där senast men dom var fantastiska plus att maten och servicen var toppen.
 
Lördag låg vi länge och sedan strosade vi runt på stan för att klockan 14 möta upp vänner för en brunch på East. Detta rekommenderas också, åt så det stod ut genom öronen....
Sedan fortsatte vi med en bar-runda från Stureplan bort till Kungsträdgården och vidare till gamla stan. Sex timmar höll vi igång men landade lagom i hotellsängen till Mello!
 
 
Nu är det tisdag och jag är så taggad på träning och aerobics med mitt härliga gäng. Förra veckan lyfte nästan taket för det var så härlig stämning. Snacka om vardagslyx att få dansa fram över golvet till härlig musik så svetten sprutar!
 
I morgon är jag dessutom ledig :)
 
 
//PIllan 






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se