Pink ladies är redo för träning

 
 
 
 
 
Hej på er och hej onsdag
 
Jag skulle ha jobbat förmiddag men en kollega behövde byta tur så nu blev denna fömiddag ledig!
 
Jag tog chansen och gick iväg på ett riktigt svettigt spinning-pass vid 07.30 i morse. Försökte verkligen driva på kroppen till mjölksyra men det var lite för kort pass och kanske en aning tidigt på morgonen....var upp och nosade på syran men inte riktigt! Fast en rejäl svett-fest är aldrig fel heller.
 
 
Så lyxigt att komma hem, ta det lugnt med dusch och hårföning utan stress.
 
 
 
Både jag och Nikki är upp-kittade med nya träningsskor.
Självklart Nike som passar mina fötter perfekt och båda i rosa. Vi är två riktiga pink ladies och älskar den färgen. Nikkis är snäppet snyggare än mina, älskar verkligen den där ljusa blek-rosa färgen. Mina är lite mer Barbie-rosa ;)
 
Filippa var aldrig nån rosa tjej utan hon gillade lila, turkost och orange när hon var yngre. Det kanske är för hon passar så mycket bättre i starka färger?! Men nu för tiden ser du inte henne i annat är grått och svart :)
 
Nikki däremot är lika rosa som jag
 
 
 
Dessa ska få hänga med mej på tisdagskvällarna och vi ska skutta fram till härlig musik i flera veckor framöver!
 
 
 
 
 
Annars så är Nikkis största hang up just nu krämer från Body Shop...! Hon har hur mycket som helst av olika shower gels, handkrämer, bodybutters.... you name it!
 
Jag tycker också at dem är härliga och vissa luktar ju magiskt. Moringa är en av mina favoriter
 
 
 
 
Nu ska jag ta tag i den här förmiddagen innan jag ropar hej på jobbet!
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se