Slutade och startade med migrän

 
 
 
 
Gott nytt år på er!
 
 
2019 slutade dock med migrän OCH började... så jag har haft ett allt annat än trevlig nyårsfirande!
 
Förstår att ni ivrigt väntar på ett härligt inlägg från bröllopet i söndags och jag lovar det kommer. Dock blir det mest mobil-bilder för jag hade fullt upp med att njuta av tillställningen. Men som sagt det kommer ett eget inlägg!
 
I måndags efter bröllopet vaknade jag och mådde fint, drack ytterst lite...men under eftermiddagen kom migränen smygande. Det var bara att bädda ner sig. Under nyårsaftonen var vi först på en prommenad men sedan slog migränen till igen så allt firande ställdes in och istället låg jag och A i soffan och jag halvsov mej igenom aftonen
Vaknade i morse med fortsatt huvudvärk så vi bara packade ihop och åkte hem snabbt som ögat!
Nu har jag preppat mej med Zomig spray och kan äntligen andas ut igen...
 
 
I morgon lovar jag ett peppigt härligt inlägg
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se