Tar en hemmakväll

 
 
 
 
Ja då var det måndag igen då.... själv har jag jobbat hela helgen så det liksom bara rullar på!
Dock ställde jag in mina träningsplaner och har skött om mej själv på annat sätt. 
 
 
Tagit mej tiden till en lång dusch, skrubbat mej, rakat benen (hur tråkigt...), filat fötterna och packat in dem med fet kräm, målat naglarna!
Sådant som man ofta gör på sommaren men inte jag på vintern?!
Men nu så är jag mjuk som en bebis :)
 
 
Ska bara sjunka ned framför premiären av Husdrömmar som börjar med ny säsong ikväll. Det är ett riktigt bra program tycker jag. Många spännande hus som folk bygger ändå!
 
 
Ha e bra start
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se