Golfveckan över & vinsten hämtad

 
 
 
Söndag och jag vaknar med en riktigt sliten kropp!
 
När man gått en mil per dag och slagit hundratals slag under en veckas tid så har man rätt att vara lite mör.... ;)
Men som grädde på moset så fick vi våran vinst från torsdagens tävling i går eftermiddag!
 
 
 
Efter avslutad golfrunda igår som var en extremt svår 4 manna Irish Rumble där vi inte hade det minsta med toppstriden att göra så träffades jag och Bosse med familjer nere på ICA Torpeden i Fränsta.
 
Vi fick race:a en och en och hade alltså 60 sekunder på oss att fylla varsin kundvagn och när tiden var slut skulle man ha lagt handen på kassa-bandet!
 
Det var extremt stressigt men KUL!!
 
Bosse började och han satsade nästan allt vid köttet! Där plockade han nog i allt han såg men man fick bara ta en grej med samma streckkod.
Han la i alla fall sin hand på bandet exakt på sekunder då klockan ringde!!
Väldigt bra jobbat och han fick ihop 4000kr!!
 
 
 
 
Sedan var det min tur och jag hade en planerad "rutt" med specifika grejjer som jag skulle ta!
Etersom jag är mer av en fisk älskare så blev det mycket just där med räkor, hummer, musslor, lax, torskrygg etc men även mycket olika skinkor, ost, kyckling och nötfärs.
 
 
Fick även med en digital stektermometer som jag saknade, en sådan myggdödare som tar upp till 20 kwm, flera olika tvättmedel, termos, kronljus, proteinpulver (Filippas beställning;) vitaminer mycket hygien rafsade jag åt mej vid slutet...bara plockade tandkrämer, dusch, hudkrämer, hand etc OCH en jätte-hortensia som jag är så glad för !
3300kr , vilken vinst va?!!
 
 
 
 
 
 
Alltså detta var nog den bästa vinsten jag någosin vunnit och så himla roligt!
Ni kan ju tänka er om man hade vunnit som ett par som lever ihop vad mycket man hade kunnat fått då man kunnat riktat in sig på olika saker!
Jag och Bosse ville ju båda ha hummer och myggskydd...hahaha!
 
 
I eftermiddag ska några av Nikkis närmaste tjejer komma för firande så nu måste jag försöka få ihop det här eftersatta huset idag!
 
 
//PIllan


Låter som en härlig dag 🙂

Svar: Verkligen 😃👍🏼
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se