Juni med mobilen

 
 
 
 
 
Ja eftersom juni nu är förbi för i år så kör vi en liten sammanfattning genom mobilens bilder.
 
 
 
Juni min absoluta favorit-månad och som den levererade!
Det var allt från födelsedagsfirande, skolavslutning, träningpass, golfrundor, fjälltur, goda middagar i skuggan och framförallt, sol, värme och massor med bad!
 
Kan inte minnas då jag badat så mycket redan i juni?
 
Tur var väl det för idag skulle jag inte vilja bada.... brrr det är verkligen jättekalla vindar och lite regn i luften.
Jag kommer nog att ha ett riktigt rent och välstädat hus snart i alla fall ;)
 
 
 
Ska i alla fall till Filippa på lite inflyttningsfika mitt på dagen och sedan ska jag och Nikki ta med oss Tilda hem för eftermiddagsmys. 
 
 
 
 
 
 
Detta var en riktigt varm kväll då jag och A satt länge i kvälls-solen och sippade aperol spitz, hur härligt!
 
 
 
 
 
Till och med den här badkrukan har legat i som en säl de dagar hon var ledig.
DET hör inte till vanligheterna... men när badtempen uppnår 26 grader finns inte mycket att tveka på!
 
 
 
 
Många riktigt tidiga träningspass för mej de senaste veckorna. Redan strax före 06 har jag varit ute och sprungit eller gått följt av träning hemma på altanen.
 
Målbilden är alltid densamma : En kopp kaffe med utsikt över vattnet. Funkar varje gång som motivation!
 
Däremot har det blivit lite mer sparsamt med gym-träning, för varmt helt enkelt.
Fast några riktigt svettiga turer har det blivit
 
 
 
 
Midsommarhelgen uppe i fjällvarlden fick 10 av 10 möjliga
 
Att det ens är möjligt att få ha det så varmt och fint däruppe.... magi!!
 
 
 
 
Några golfrundor har jag också lyckats klämma in hoppas på många till under semestern MEN jag gillar inte att spela i regn... så kom igen vädret!
 
 
 
 
Igår var jag på en timmas thai-massage, alltså detta kan vara den ultimata lyxen, älskart!
Ska försöka gå några gånger kommande veckor för jag känner mej lite sliten i kroppen och den gillar verkligen dessa behandlingar! Inget för "veklingar" utan här tas det i med armbågar, fötter och hårda nypor!
 
 
 
Ha en fin dag
 
//PIllan


Härliga bilder! Man blir så glad!! 💙

Svar: 😊 tack
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se