Nu laddar vi om

 
 
 
 
Hemma igen efter  några härliga dagar uppe i fjällvarlden!
 
 
Här på bilden har vi precis tagit oss upp på en hög topp och njuter av den milslånga utsikten.
Mitt emellan oss på bilden ser man backarna på Vemdalsskalet!
Vi åkte till Orren och därifrån behöver man bara gå 200 meter så är man direkt ovanför trädgränsen och ute på fjället. Superfina leder och perfekt då man har barn med. Vädret var också jättebra men där på toppen blåste det rejält
 
 
Nu är vi alltså hemma igen och laddar om för golfvecka och födelsedag!!
Förhoppningsvis en riktigt rolig vecka med andra ord....det enda som är trist är ju att vädret ser ut att bli riktigt dåligt... buhuuu men jag ska försöka vara liiite positiv iaf!
 
 
//PIllan


Vilken härlig bild!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se