Top 3

 
 
 
 
Hej vänner
 
Jag är inne på min andra semester-vecka och det trista vädret vill inte sluta.... nu börjar jag bli rejält less! Men det har absolut fått mej att göra massor med "nyttigheter" inomhus men hur kul är det att städa och rensa i två veckor?!
 
 
Idag ska det börjas tapetseras på Nikkis nya rum men då flyr jag fältet för detta är inget jag bemästrar.... Vi var iväg igår för lite inköp bla ett nytt skrivbord, men det var såklart slut... så pju måste nog tillbaks en vända till framöver.
 
Istället för att hjälpa till hemma ska jag istället gå en runda golf med Carina och det ser jag fram emot! Skönt att få ut i friska luften några timmar och surra med vänninan!
Vi ska även ta en lunch på verandan innan start. 
 
Måste dock klä mej som om det vore tidig maj.... iskalla vindar MEN sol idag, alltid något!
 
 
 
 
 
 
Men hörrni...den här glassen OMG jag är besatt!!
Inte så jag äter den varje dag (det är liksom inte jag ;) men den är magisk!
 
Häager Dazs Salty Caramel, lägg det på minnet! Den är som glass blandad med knäck och med nån liten crunchy bit i, alltså ljuvlig!
Denna springer rakt in på min top tre över glassar
 
Toppar listan gör som vanligt riktigt italiensk kokos-glass följt av pistage men sedan hittar ni denna!
 
 
 
Ha nu en riktigt fin torsdag
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se