Tre kvar

 
 
 
Kan vara världens sämsta bloggare just nu....
 
Men så där är det på sommaren, tiden finns inte riktigt. Trots att vädret "suger" så har jag ändå massor att göra. Vi håller för fullt på med renoveringen av Nikkis nya rum , just nu håller vi på att måla golvet. Sedan ska det vara klart att börja flytta in och fixa med det, kul!
 
 
Igår var jag och A uppe i Klövsjö och spelade en par-tävling, golf. Det gick hyffsat men vi sjabblade bort oss på de två sista hålen och slutade på nionde plats....Men vi hade skoj ändå även om rundan tog en evighet.... Tre par per boll och scramble drog verkligen ut på tiden!
 
 
Nikki stackarn har fått fulla kroppen med vattenloppor!
Hon håller på att bli galen av allt kliande plus att hon dras med några andra utslag som jag börjar misstänka är svinkoppor! Vårdcentralen skulle ringa upp senare idag. Har skött om utslagen och tvättat i över en vecka och några har blivit mycket bättre men ett riktigt fult sitter under näsan och det är väldigt svårt att "plåstra in" då hon inte kan andas....
 
Alltid är det nåt hörrni!
 
Jag har i alla fall tre veckor kvar av semestern och vi har mycket inbokat att se fram emot
 
Lev väl 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se