Vi kikar in

 
 
Ja idag kikar vi in i Nikkis nya rum som precis blivit inflyttat!
 
 
 
Det blir jättebra även om det saknas en del härinne fortfarande.
Ett skrivbord och lite tavlor men som sagt damen är nöjd. Lite mer tweenie-rum med sminkbord och kläder som hänger framme. Borta är allt "plotter" med leksaker och hemsnickrade grejjor ;) he he...mamman också nöjd över just den saken!
 
 
Jag har försökt att få nån ordning på övervåningen mest hela dagen men det måste investeras i några fler saker innan det blir riktigt bra.
I Nikkis gamla rum tänker jag mej ha min dator så det behövs också ett nytt bord dit. Satt upp lite tavlor och fixat med garderober... men än är det som sagt inte slut!
 
Får ta tag idetta framöver för i morgon styr vi kosan mot fjällen!
 
 
 
 
 
 
Sminkbordet är riktigt gamalt och stod här i huset då mina farföräldrar bodde här.
Det har bara fått lite ny färg på sig! Kul att kunna återanvända sådant!
 
 
Vi ses i från Vemdalen hörrni
 
//PIllan
 
 


Åh vad fint rum!!
Häftig garderobs häng idé! :)

Svar: Tack😊
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se