Eftermiddags-spa på bryggan

 
 
 
Igår var det dags för Vinklubben att träffas hemma hos Carina och vilken eftermiddag/kväll vi fick!
 
 
 
Jag cyklade dit (ca 8 km) i rejäl motvind så det var underbart att få slänga sig i vattnet direkt. Vi startade nämligen med bad och spa på bryggan ackompanjerat med champagne och jordgubbar! Förstår ni hur härligt?!
 
Ligga där med ansiktsmasker, sippa på iskalla bubblor, njuta av solen och umgås med sina älsklingar! Livets liv
Sen bara hoppa i vattnet och tvätta hår och simma några varv....
 
 
 
Femkamp stod på schemat efter detta för att vi skulle aktivera oss lite mer
Luftgevärsskytte på burkar (jag missade alla skott) ...det blåste som sagt rejält och det var omöjligt att få kikarsiktet att vara stilla!
Sedan var det golf-chippning i tunna och ett jätteroligt typ kubbspel men med lite annan touch
 
 
 
 
 
Problem med ansiktsmaskerna i blåsten ;)
 
 
 
 
Här nere låg vi och jäste i eftermiddagssolen
 
 
 
 
Inte lätt att chippa då man aldrig provat....
 
Carina instruerar Ulrika efter bästa förmåga!
 
 
 
 
 
Aperol spritz till lekarna, smakade extra gott i värmen
 
 
 
 
 
Efter de första lekarna satte vi oss till bords och det bjöd på toast skagen och sedan grillat.
Så himla gott. Åt som om det var sista måltiden.....
Vitt vin och rött vin men mycket vatten däremellan så idag är jag faktiskt pigg!
 
 
 
Efter maten var de avgörande lekarna och till slut lyckades jag och Carina H att vinna med musik-quiz!
Jag vann dessutom vindragningen - perfekt med ett lager så här i semester-tider!
 
 
Idag blir det en golf-runda och vädret har blivit svalare så jag tror det blir skönt med en 18-håls battle mitt på dagen!
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se