Ett litet skogsrå

 
 
 
 
Mitt ute på mossen i skogen hittade jag detta virvlande lilla skogsrå.....
 
Hon verkade dock lite bekant!
 
 
 
 
Alltså jag kan inte få nog av vårt underbara land när det är så här vackert. Vill bara trycka på stora "stannatidenknappen" och konservera detta i många veckor till.
Alla vackra blommor, fågelkvittret, de ljusa nätterna och värmen. Top Notch
 
 
 
Nu har jag en vecka kvar av arbete sedan väntar 5! härliga semester-veckor. Dock lider jag inte alls av mitt arbete och när det är så här fint väder känns det mesta som en klackspark.
Jag jobbar ju skift och kan därför njuta av sol och bad antingen på förmiddagen eller kvällen ändå. Men visst ska det bli skönt med helt ledigt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tid att umgås med vänner, mer tid för träning och någon liten tripp i närliggande området är den enkla planen för dessa lediga veckor.
Vi skulle ha rest ner till Österlen och bilat oss upp via östra delarna av landet men det får bli ett annat år. Vi siktar istället på några turer på fjället, lite vandring då Nikki också kan vara med.
Bara dagsturer med mycket fika i ryggsäcken!
 
 
 
Men först alltså en vecka till med bästa kollegorna
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se