Midsommar 2.0

 
 
Glad fortsättning på denna fantastiska midsommarhelg önskar jag dej!
 
 
 
 
Vi åkte upp till fjällvärlden redan under torsdagen. Att få vara där uppe och det är sådant väder är ren magi, nyper mej i armen flera gånger..
Pär och Carola kom över till oss på middag under torsdagskvällen och vi satt i flera timmar och åt och surrade.
 
 
Fredag morgon var det dags för golf.
Jag brukar alltid gå en runda varje midsommar och i år var inget undantag förutom spelplatsen och umgänget. Nu blev det Klövsjös utmanande bana tillsammans med A, Pär och Bosse.
Vi spelade "tävling" sk best boll med A och Pär mot mej och Bosse. Riktigt svettig runda men väldigt underhållande med många skratt och väldigt mycket boll-letande....
Till slut på sista hålet avgjordes matchen och jag och Bosse gick vinnande ur striden!
 
 
 
 
På kvällen samlades vi hemma hos Maria och Bosse och satt ute och åt i många timmar
 
Traditionsenligt sillbord följt av grillning och slutligen glass med jordgubbar!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Renarna är väldigt närgångna och spatserade förbi husknuten flera gånger!
 
 
 
 
Tvåorna... ;)
 
 
 
 
 
Nikki hade fullt upp med passning av lilla Soya och bad i bubbelpolen. Under dagen var hon med Carola och Maria på badstranden så hon levde life!
 
 
 
 
Nu är det bara för mej att foga mej och krypa in på jobbet!
 
Men dessa två dagar tar jag med mej länge
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se