Skinande rena!

 
 
God morgon strålande tordag!!
 
 
 
Älskar att vakna av solen bakom gardinen och fåglar som sjunger i kör, kan inte bli bättre start på en morgon!
Jag är dessutom ledig, vilken lyckträff ;)
 
 
 
Igår hade jag bästa förnsterputsarna här och WOW jag blir lika impad varje gång dom gjort sitt jobb. Hur lyckas dom??! Fönstren är liksom gnistrande rena?!
Den här lyxen med att två ggr per år anlita proffs är värt varenda penny!!
Jag får aldrig till mina fönster så här rena, nä så när det finns proffs att ta till är jag inte sen att ringa!
 
 
 
 
 
 
 
Min fina bukett står sig fortfarande fin här på bordet!
 
 
 
Det var allt för nu, måste bara ge mej ut i solen
 
 
Må väl
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se