Tack för denna helg

 
 
 
 
Jag är så in i bomben lycklig över vädret just nu!!
Alltså vem behöver "gråta över" Spanien som inte blev av när man blir serverad medelhavsvärme på hemmaplan?!
Att jag dessutom varit ledig var ju bara succe!
 
 
Det har varit golfrundor, sköna promenader, god mat, sol och bad om vartannat för min del. Ja jag har alltså till och med premiär-badat! Det brukar annars dröja för min del... ;)
Nikki och fotbollslaget tog en stor seger igår med 11-4 på hemmaplan så det var också kanon!
Vilken start på sommarlovet, va!
 
Nu har jag avslutat min helg med en sväng i gymmet. Körde igenom hela kroppen så svetten sprutade och seda en kall dusch. Kroppen har fått en naturlig bikini i form av vitt mönster.... alltid lika kul. Nikki skrattade gott då hon såg mej i duschen!
 
I morgon säger vi hej hej midsommarvecka...stanna tiden tack!
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se