Vilket avslut och vilken start!

 
 
En alldeles fantastisk söndag blev det som avslutning på maj månad!
 
 
Vi firade både mej och min mamma med tårtkalas här ute på altanen, där vi kunde hålla avstånd som sej bör :)
Mamma gör SÅ goda och vackra tårtor, en gen som jag tyvärr inte ärvt....
 
 
 
Vid 14-tiden kom sedan våra vänner Pär och Carola hit och det vankades uppladdning för Elitloppet. För herrarna årets "viktigaste" dag, för oss andra ett tillfälle att umgås och dricka iskallt bubbel i solen ;)
 
Jag och carola göttade oss med Moet i varsin solstol och till middag blev det sommar-premiär för surströmming! Alltså wow det var så gott eftersom det var så varmt ute, godaste jag vet nästan!
 
Framåt 20.30 var det så dags för kusarna att göra upp i loppet numero uno...jag hade för tredje året på raket spelat på Propulsion och äntligen fick han spurta in som vinnare!!
 
Jippi, lite klirr i kassan gav det också dock inte så jag kan stanna hemma från jobbet, hihi...
 
 
 
 
 
 
Idag har vi junis första dag och vilken leverans!
Strålande som och runt 27 grader varmt, jag älskar detta!!!
 
Startade dock inomhus i gymmet men sedan har jag legat platt på gräsmattan i ett par timmar. Nu är det nämligen hög tid för mej att bege mej mot jobbet och ett kvällspass.
Men så härligt för mina kollegor som startat sin sommarsemester nu!!
 
 
 
 
 
Mamsen kom med på en bild från igår!
 
 
Ha en underbar sommarstart nu
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se