Detta väder kräver solskenslunch

 
 
God morgon 1 mars
 
Hur härligt att vi kommit fram till en vårvinter-månad! Dessvärre bestämde sig vintern på att komma också.... eller det snöar, det snöar ymnigt emellanåt. Därför bestämde jag att detta måste piggas upp med en riktig solskens-lunch.
Äggröra med tomatsallad och en solgul mango-smoothie, mmmm!!!
 
 
 
Jag har en ledig förmiddag och var uppe och kickade igång vasaloppet i morse.
Tv:n står forfarande på för än har de första inte nått Mora.... Verkar riktigt kämpigt med all snö som nu plötsligt kommer ned men dom kämpar på.
Själv tog jag en prommenad innan maten och har även hunnit baka lite keso-bröd, laga middag och kokat ingefära-shot
Älskar när jag kan vara så effektiv!
 
 
 
 
 
 
 
Igår var jag bjuden på middag hos mina föräldrar och jag typ rullade ut därifrån....
 
Förrätt var det sushi, alltså mums
Huvudrätten var också top notch! Ungsplåt med mängder av olika rostade grönsaker och bönor toppat med parmaskinka och buffel-mozarella....alltså 10/10!!
 
Sedan kröntes detta med hallonsmulpaj och glass
 
Släpade mej hem till soffan och strandade framför andra chansen.
Nu är finalfältet alltså komplett men jag har ingen favorit....
Måste lyssna in mej lite mer på låtarna under veckan så kanske jag fastar för någon?! Men ingen i förväg utropad vinnare i alla fall. Tror det kommer stån mellan Anna Bergendahl, Dotter och Hannah Ferm... men vi får se
 
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se