Detta vill ni prova

 
 
 
 
 Jaha, det här ser väl ut som helt vanlig gröt med banan?!
Ja det är det väl men med lite extra helt enkelt!
 
 
 
Jag har kokat min havregrynsgröt som vanligt, bara tillsatt några mjuka hackade aprikoser och en klick jordnötssmör. Sedan mina vänner kommer bananerna....
 
Stek dem i en klick smör och honung!
Alltså detta är så himla gott, när bananen blir mjuk fast på vissa ställen har en hård yta av honungen som karamelliserats!
 
 
Toppa din gröt med dessa tillsammans med kanel, lite kokosflakes och mandelmjölk, yummie!!
 
 
 
 
 
 
 
 
Här har det minsann blivit omslag i vädret idag... det snöar och blåser, liksom april-väder redan! Blir nog en sväng till gymmet i eftermiddag istället för den planerade promenaden.
 
 
 
 
Ha det så bra vänner
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se