Ledigheten försvann med ett mobilsamtal....

 
 
 
 
Hej ledig tisdag....eller nä
 
 
Jo för så skulle det här inlägget ha börjat. Jag hade en helt ledig tisdag efter att jag jobbat hela helgen och igår.
Skönt att få landa och fixa i hemmet innan man tar sats in till jobbet igen. Men i dessa rådande tider är det såklart självklart att om dom ringer från jobbet och ber en rycka in, så gör man det!
 
 
Någon som kände sig krasslig och direktiven är ju numera solklara, ingen får sitta och hosta på jobbet. Ingen som inte arbetar operativt får ens komma in i våran operativa lokal, gäller alla chefer och annat kontorsfolk i byggnaden!
 
 
Så här blev det lite si och så med dagens planer... har i alla fall varit ute och promenerat en lång stund på mrgonen så energin finns där!
 
 
Under den stunden lyssnade jag som vanligt på podd.
En av favoriterna Skärnger och Mannheimer vilken jag skulle rekomendera alla dagar men just det senaste avsnittet bara MÅSTE ni lyssna på!!
De gästas nämligen av Agnes Wold som ju är professor i bakteriologi.
 
Här bjuds det på fakta, fakta, fakta och inget svammel och "kill-gissningar" och annat som man blir matad med varje dag nu genom tidningar och sociala medier!
 
Gör dej själv en tjänst och lyssna på detta podd-avsnitt!!
 
 
 
 
 
 
 
Det är ju som sagt tisdag vilket i vanliga fall alltid betyder aerobics... men som tur är (nu när jag måste jobba) så är mitt gym tillfälligt stängt pga renovering!
Så därför hade jag ändå inte kunnat leda något pass ikväll utan vi laddar helt enkelt för nästa vecka!
 
 
 
 
 
Ha nu en fin tisdag
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se