Nu kör vi igen!!

 
 
 
Yes jag och Nikki åker även i år på Mello-finalen eftersom mini tyckte det var så skoj ifjol!
Sådan mamma, sådan dotter!
 
 
Vi bor ute vid arenan och ska väl spendera våran helg på Mall of Scandinavia misstänker jag...
Nikki älskar verkligen att strosa runt där i alla butiker. Jag längtar allra mest efter hotellrummet och bara softa i sängen...hi hi och självklart få umgås bara Nikki och jag.
Äta gott och mysa, fixa oss inför den stora finalen och bänka oss där framme på parketten.Förhoppningsvis blir det en underhållande afton!
Nikki håller på Hanna Ferm men för mej finns ingen favorit...ska vara Dotter då...den låten tillltalar mej mest. Kommer dock att dansa mest till Anis Don Demina och The Mamas!
 
 
Jag tog ofta med Filippa då hon var i samma ålder för även hon gillade detta "spektakel" men på den tiden gick det i Globen varje år. Friends arena är ju enormt stor och det är ju galet mycket folk på plats. Skönt då att bo precis bredvid så man snabbt kommer till hotell-rummet.
 
 
 
Håll utkik på Insta så lovar jag att uppdatera er
 
//PIllan
 
 
 






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se