Startar med sjukstuga

 
 
 
Hej nya veckan och hej sjukstuga
 
 
Det är Nikki som hostar och snörvlar men jag är ledig idag så det passade fint. Sedan får A jobba hemifrån så hon får sällskap (om nu inte vi också blir sjuka...)
Flera i klassen som är hemma och jag har bara väntat mej detta!
 
 
Idag är det min mammas födelsedag men detta kan vi inte heller fira då mina förälddrar försöker hålla sig hemma så mycket som möjligt för att undvika sjukdomar. Vi hängde i alla fall en present på deras dörr i morse och hon ringde och tackade så mycket. Det var ett par jättefina sommar-tofflor i mocka som jag köpt. Kul att hon gillade!
Hon skulle skicka hit hembakade blåbärsbakelser som vi får festa med senare idag, trevligt!
 
 
 
 
 
 
 
Dessa tulpaner är bara så vackra, liksom dubbla och ljuvliga.
 
Solen strålar in så jag ska ta en promenad så snart A kommer hem på lunch. Här blir det äggmackor och gröt så inget fancy direkt men jäkligt gott!
 
 
Ha en bra start
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se