Världen gungar - försöker stå stadigt

 
 
 
 
Fredag, så härligt alltså!
 
Gör inget att jag ska jobba hela helgen heller...just nu känns det som en bagatell i världen!?
 
Herrejisses så skakigt det är just nu alltså, börser som rasar, folk som bunkrar slut på allt i affärerna, vårdpersonal som går på knäna (som om dom inte redan hade skavda knän...) och en helt galen president där borta i väst!
 
 
 
Men mitt i allt detta så ser jag även en spänning, tycker det är intressant att få vara med om detta... det är verkligen liksom historiskt i flera hänseenden! Och vart kommer det att sluta?! Hur har vi det om 1 månad om 3 månader, i november?!!
 
 
 
Jag försöker annars stå stadigt och varje morgon jag har vaknat den här veckan och kännt mej pigg och frisk ( inte alls corona-virus utan rent allmänt) från alla sjukdomar som hoppade runt mej förra veckan och i Stockholm!
Så tacksam och jag har känt att jag bara måste ge tillbaka all kärlek till kroppen och har verkligen tagit vara på ledig tid och ägnat mej åt massor med härlig träning och promenader för frisk luft och sol! Har även försökt att äta bra med ren näring och undvikit processad mat och socker så mycket jag förmått!
Sovit bra om nätterna har jag också gjort så jag känner mej lätt i kropp och knopp.
 
 
 
Tackar tackar....för det ska ni veta att det är inte alltid jag känner så här!!
 
 
Ha en fab fredag
 
//PIllan
 
 






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se