Vart är solen och live-yoga

 
 
 
 
God morgon 
 
Har en ledig onsdag och hade planerat för flera uteaktiviteter. Lång promenad och sedan fixa lite här ute....ta bort granris och dylikt. Hade sett väder-prognosen och det utlovades en stor sol och många plusgrader.
 
Vaknade till kraftig blåst och helt mulet... Typiskt!
Så istället ska jag ta hand om mej själv en stund, fotbad, ansiktsmask, manikyr.
Det blir nog bra det också ;)
Lyx man kan unna sig då man har en ledig dag mitt i veckan.
 
 
 
Nåt annat lyxigt är ju att många har börjat köra träning live på Instastories!
Så bra initiativ då många träningsgruppet är inställda just nu.
Igår kväll vid 17.30 hade jag en så skön yinyoga session här hemma tillsammans med Therese. Hon driver @yogiriet
Följ henne på Instagram och häng med på yoga du också.
Hon kör tisdagar och torsdagar 17.30-18.45 plus söndag 10.00-11.00
 
Igår var det alltså yin yoga som är lugnt och man håller positionerna länge så att bindväven ska få sitt. På torsdag blir det lite mer dynamiskt och söndag tror jag fokus ligger ännu mer meditativt.
 
 
 
 
 
 
 
Längtar efter påsk nu, det är högtiden jag gillar allra mest!
Dock vet vi inte alls vad vi ska göra i år. Det blir inte släktsammankomst som det brukar i alla fall..... Kanske vi åker till fjällstugan Men vi vill nog bara hålla oss lite för oss själva, inte trängas i backarna med massa folk utan mer längdskidor och kanske nån skotertur.
Sitta vid stug-väggen och sola och bara vara.
 
Vad har ni för påsk-planer?
 
 
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se