Vintrigt och värkande vader

 
 
 
 
Är hemma efter en skön helg i fjällstugan.
 
Vi hade släktingar på besök och har mest bara myst med slalom och god mat. 
 
 
Hela lördagen åkte vi slalom hela gänget och vi valde Klövsjös backar vilket var toppen då det var väldigt lugnt och lite folk. Så härligt att bara swisha ner utan att behöva se upp för andra åkande och aldrig behöva stå i kö till liften!
 
Det negativa (eller kanske positivt...?) är att vaderna värker som sjutton då jag inte åkt något slalom alls tidigare i år!
 
Kvällarna har vi som sagt bara slappat i stugan och blivit serverade goda måltider av våra gäster, sådan lyx!
 
 
 
 
 
 
 
Tidigt i morse tog jag en lång promenad och fyllde lungorna med frisk luft. Så lugnt och skönt och jag såg bara några morgonpigga längskidåkare.
 
 
 
 
Nu är jag laddad för en ny arbetsväcka, fingers crossed att jag håller mej frisk nu bara!!
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se